  • Data: 2005-08-24 21:48:34
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Chwilowo z tego co pisze nie został skazany, więc nie wiemy, czy jest
    > winien pedofilii. Window's to taki wynalazek, że zawsze na dysk zrzuca

    Każda przeglądarka z buforem.

    > zawartość przeglądanych stron. Ponieważ niektóre strony erotyczne
    > specjalnie kłamią, więc można na nie wejść naprawdę przypadkowo

    I to w obie strony kłamią.

    Ogólnie nazwa pliku/strony nie musi być związana z treścią.

    [ciach]

    > Tu wracamy do niedawno poruszanego tematu utożsamiania pedofilii z
    > naruszeniem art. 200 kk, bowiem jego dyspozycja w tym zakresie akurat
    > pokrywa się z art. 202§3 kk. Pedofilia, to zgodnie ze słownikiem PWN
    > pociąg seksualny do dzieci. Pytanie, czy można nazwać pedofilią pociąg
    > 17-to latka do 15-to latki. Osobiście uważam, że nie, choć bez
    > wątpienia prawo taką 15-to latkę chroni z urzędu.

    14-latkę jeśli już :)

    > Poza tym bądź uprzejma rzucić okiem na art. 202 kk. To musi być
    > przestępstwo umyślne. A zatem musisz dowieść, że wiedział, albo co
    > najmniej się godził na to, że osoba przedstawiona na fotografii nie ma
    > 15-tu lat oraz że fotografia przedstawia treści pornograficzne.

    A co by było, jakby się przyznał, że celowo szukał - ale nie zdjęć tylko
    powiedzmy rysunków osób fikcyjnych?

    Bo przecież za rysunek osoby wyglądającej na nieletnią ciężko skazać, bo
    taka 'osoba' de facto nie istnieje.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)