  • Data: 2005-08-22 12:53:24
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@S...op.pl> napisal(a):

    > A kto udowodni wiek ponizej 15-stu lat dziewczyny na zdjęciu jesli ma
    > wszelkie "atrybuty dorosłości" ?

    Poza tym ciężko będzie udowodnić celowość posiadania takich fotek na
    komputerze. Może zaatakowały go przez jakieś spyware, albo wyskoczyły z
    jakiejś strony jako popup? To tak, jakby karać kogoś, że kiedy idąc
    ulicą potknął się o jakąś kartkę ze zdjęciami małolatek.

    Chociaż temat jest na tyle nośny, że może być trudno z obiektywną oceną
    tego przez sąd.
    --
    Samotnik