  • Data: 2005-08-22 14:18:04
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:decluj$gld$1@news.onet.pl...

    > biegły sądowy z pomocą skali Tannera

    popatrzylem w googlach,

    "III - 11-12 lat (rozwój jąder, pojawia się owłosienie łonowe, powiększa się
    członek);"

    drugiew mozna zgolic, trzecie zwlaszzca po plywaniu jest ogromne

    "IV - 12-13 lat (dalszy rozwój jąder i moszny, wyraźne owłosienie łonowe,
    rozwijają się pęcherzyki nasienne);

    V - 15-16 lat (powiększa się i zaczyna wydzielanie gruczoł krokowy,
    owłosienie typu męskiego, narządy płciowe w pełni rozwinięte). "

    pojdz sobie do meskiej lazni na basenie a zobaczysz ze nie jeden 40 latek
    moglby pozazdroscic 15,14 czy nawet mlodszemu :-)

    Jezlei na podstawie tej skali (przy zalozenieu ze nie mamy do czynienia
    naprawde z mlodymi osobami) sie ocenia wiek
    i skazuje ludzi to nie jest dobrze..

    P.