  • Data: 2011-04-06 17:22:27
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d9c9641$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie można się ubiegać o nadanie czegoś co się już ma. Jak już to o
    > wydanie dowodu osobistego/paszportu ...

    Kto tych ludzi liczy jako obywateli, Ty? Są w systemie statystycznym
    już? Chyba w jakimś innym matriksie żyjesz.
    Są 'obywatelami' w świetle ustawy, która jest bublem jak większość prawa
    w Polsce, mogą zostać naturalizowani jak ten piłkarz z Francji, Ludwik
    Obraniak czy jak mu tam, bo miał dziadka z Polski i już z niego obywatel
    he he.

    > No niekoniecznie na tej samej zasadzie. Nie wiadomo jak dokładnie było
    > regulowane obywatelstwo w krajach z których zostali porwani ich
    > przodkowie, podejrzewam że przez długi czas nie było w ogóle
    > regulowane.
    > Poza tym, kilka pokoleń a kilkanaście/dziesiąt pokoleń to jest duża
    > różnica.

    Tu jest duża różnica? Przed chwila dla poloamerykanów były liczone
    pokolenia, a oni wciąż są obywatelami.

    > Nie prokurator a Urząd Skarbowy. I nie wystąpi o ustalenie adresu,
    > tylko
    > albo sobie wygoogla (witek przytoczył co można wygooglać o obywatelach
    > USA), albo ewentualnie ten mu się sam podłoży podczas wizyty w kraju
    > przodków.

    Ale on gwiżdże na kraj przodków, jest Amerykaninem a Europa to dla niego
    marka piwa i co?
    Już to widzę, kiedyś na stronie policyjni.pl w komentarzach widziałem
    jak ktoś wytropił poszukiwaną babkę na nk.pl
    a takie teorie to z jakiego filmu?