  • Data: 2011-04-04 18:21:53
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-04-2011 17:52, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > W Stanach też są takie spisy ?

    Aaaa... to już wiemy gdzie jest "normalny kraj".

    Owszem, są. I tam to dopiero maja inwigilację.
    http://www.census.gov/

    A w Polsce pierwszy spis był 1789r, w niektórych krajach Europy wcześniej.
    Nie zapominajmy też o najsłynniejszym ze wszystkich spisów, wrednie
    zniekształconym w Biblii (Rzymianie nie byli idiotami, żeby przepędzać w
    prowincjach ludność do miejsc urodzenia, skoro jednocześnie wydawali
    kupę kasy i w to w złocie, na to żeby _ograniczyć_ przemieszczanie się
    podbitych narodów).

    Spisy były znane już w starożytnych Chinach, kiedy my w Europie jeszcze
    "na drzewach siedzieliśmy".

    Ale rzesza nieuków będzie i tak wołać w komentarzach na onecie o
    "komunistycznym wynalazku".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813