  • Data: 2007-11-09 13:07:12
    Temat: Re: Napad - zgłaszać, czy nie?
    Od: Yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PaRaGaS pisze:

    > Jaka procedura w takich wypadkach obowiązuje Policję, jakich rezultatów
    > mógłbym się spodziewać i co najlepiej z tym dalej zrobić?

    Mam sąsiada w bloku, który okazało się że jest na tyle narowisty, że jak
    zwróciłem mu uwagę o parkowaniu na chodniku i zamykaniu bramy to
    wyskoczył do mnie z nożem i kazał przepraszać itp, i straszyć że ja i
    moja rodzina możemy pożałować... itd.

    Zrobiłem jak kazał, następnie zabrałem dzieciaka na ręce i pojechałem w
    pierwsze kroki na policję złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Tam
    koleś w mundurku zapytał czy aby na pewno tak od razu o przestępstwie,
    może pójdzie dzielnicowy i pogada z nim. Dla mnie był to żart ze strony
    tego mundurka i powtórzyłem - zawiadomienie o przestępstwie.

    tak jak pisali inni: ryzyko istnieje że przyjdą i się zemszczą. Decyzję
    musisz podjąć sam. Ale mając takich kolesi jako sąsiadów masz równe
    prawdopodobieństwo że przyjdą i tak bez Twojego wezwania (albo jeszcze
    raz Cię poproszą o kasę).

    Ja poszedłem na Policję z myślą taką, że jak ktoś mnie kiedyś zadźga
    kiedyś w jakimś zaułku to najpierw sprawdzą tego kolesia. W zależności
    od sytuacji - może to być lepsze zabezpieczenie niż nie zgłaszanie.

    Twój wybór

    yes