    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napad na pocztę
    Date: Tue, 07 Feb 2006 15:57:57 +0100

    robson napisał(a):
    > Sprawa ciągnie się już
    > kilka miesięcy, znajoma nie zapłaciła tych pieniędzy bo z logicznego punktu
    > widzenia (a czy z prawnego również???) nie ona jest tutaj winna.Teraz otrzymała
    > wezwanie do zapłaty naleznej kwoty z odsetkami pod groźbą skierowania sprawy do
    > sądu.

    A z jakims prawnikiem sie konsultowala?
    Mysle ze pies jestpogrzebany w zawilosciach umowy ktora podpisala z
    Poczta, bo kwestia sporna jak rozumiem jest to, czy okradziono Twoja
    znajoma, czy Poczte.
    Mysle ze bez cwanego prawnika, ktory to tak wyobraca zeby wyszlo na to,
    ze te pieniadze byly juz "pocztowe" sie nie obejdzie.

    Bo akurat z (jak to nazywasz) logicznego punktu widzenia IMO to Twoja
    znajoma jest winna Poczcie te pieniadze.

    Twoja znajoma miala dostarczy Poczcie pieniadze i nie zrobila tego. Dala
    sie okrasc, w dodatku nie ubezpieczyla sie. Nic dziwnego ze Poczta chce
    od niej dochodzic tych pieniedzy niejako nie wnikajac w "jej prywatne
    uklady ze zlodziejem".

    > I teraz moje pytanie, jakie sa szanse wygrania ewentualnej sprawy, czy może
    > lepiej porozmawiać na ten temat z redaktorem jakiejś gazety??

    Ja bym porozmawial z prawnikiem - nie bardzo wiem co maja do tego gazety.

    Wyobraz sobie ze ja (agencja) oferuje Tobie (poczcie) jakas usluge.
    Biore za to od Ciebie pieniadze, ale okazuje sie ze mnie okradziono.
    No wiec czy "logicznie" uwazasz, ze bede ok jak Ci powiem, ze nie bedzie
    uslugi, ani pieniedzy bo mnie okradziono? :)