    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Date: Tue, 03 Oct 2006 19:01:06 +0200

    Jasko Bartnik wrote:

    > 2. Wlasnie sobie wyobrazilem policjanta wlamujacego sie do mojego
    > samochodu celem zalozenia nadajnika, na wypadek gdyby mi go ukradli ;)

    Ale to nie jest analogi. Analogia jest wtedy, gdy ty kradniesz cos i
    wkladasz do swojego samochodu. Nieszczesliwie to cos ma nadajnik, za
    ktorym podaza policja...

    > 3. Albo jeszcze inaczej. Posiadanie jak duzej czesci skompilowanego kodu
    > programu jest nielegalne? Sciaganie jest w toku i do czasu pelnego
    > sciagniecia nie mam pojecia co to za program. Zamiast sciagajacego sie
    > wyjatkowo topornie Auroxa trafiam na AutoCada albo tanie porno.

    To pytanie bedzie "roztrzasane" w sadzie. Ktos sie bedzie przed sadem
    btrninil, ze ten 45 warez nie do konca sie sciagnal. A prokuratura
    bedzie atakowac, ze znalazla 44 kompletnie sciagnietewarezy, czesciowo
    poinstalowane...

    Uwaga: bo albo nie napisalem tego wyraznie albo Ci umknelo - to, ze
    sciagniesz "oznaczony" fake nie czyni cie od razu skazanym. Jednakze
    policjant ma prawo podejrzewac, ze skoro kradzione samochody wjezdzaja
    do ciebie na kanał czesciej niz zwykle, to to jest dziupla. Skoro
    sciagnales wareza, to jak policjanci zdobeda nakaz i wejda do ciebie i
    nie znajda warezow - jestes czysty. Jak znajda - masz przetuptane...