  • Data: 2006-10-03 17:25:56
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-10-2006 o 19:01:06 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Ale to nie jest analogi. Analogia jest wtedy, gdy ty kradniesz cos i
    > wkladasz do swojego samochodu. Nieszczesliwie to cos ma nadajnik, za
    > ktorym podaza policja...

    Bardziej: znajduje jablko na masce mojego auta i postanawiam je sobie
    przywlaszczyc. Pozniej policja mnie sciga za przywlaszczenie sobie tego
    jablka bo jablko mialo w srodku nadajnik :)

    A chodzilo mi akurat o to, ze policja modyfikuje program tak aby mogla
    kontrolowac sciagajacych. Wlamuja sie do mojego samochodu (z punktu
    widzenia producenta oprogramowania), zeby lapac przestepcow? A jesli
    jestem tym, ktoremu sie nosnik zepsul albo zagubil a licencja jest ok?
    Wolno tak policji czesac moj komputer podszywajac sie pod cudze
    oprogramowanie? Nie mozna by czasem tak podrzucic jakiegos wegierskiego
    filmu z malymi dziewczynkami i od razu druga ekipa wywalic drzwi i
    aresztowac za posiadanie materialow z pedofilia?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik