    From: JaMyszka <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naliczenie opłaty za podmianę listu przewozowego kuriera
    Date: Wed, 6 Jul 2011 05:20:22 -0700 (PDT)

    On 6 Lip, 10:11, "adi" wrote:
    > [...]
    > Rozumiem z twojej wypowiedzi że jestem w zasadzie na przegranej pozycji?

    Mnie się wydaje, że tak - ale z innego powodu.
    Przecież kwitując odbiór przesyłki widziałeś, że list przewozowy
    pisany jest ręcznie. Mogłeś wtedy zapytać/przeczytać powód jego
    wypisania, bo wszak powinien być wygenerowany przez system.

    > Wniosek taki że pewnie na codzień dymają sobie w ten sposób klientów i
    > zarabiają na tym nie złą kasę.

    Na ogół jest tak, że osoba wysyłająca jest osobą płacącą. Ma wtedy ona
    kontrolę nad zgodnością faktów. U ciebie zachodzi inny przypadek i nie
    wiesz, jak wyglądało wydanie paczki. Może ta osoba posiała gdzieś Twój
    wygenerowany list przewozowy? Uważam, więc, że Twój wniosek trochę za
    daleko jest posunięty (nie, nic mnie nie łączy z tą firmą).

    > Nie przyjmują odemnie reklamacji i kierują mnie a drogę sądu rejonowego, czy
    > to ma sens??

    Jeśli w reklamacjach nie podnosiłeś tego, że kwitowałeś przesyłkę na
    druku wygenerowanym, to uznali Cię za pieniacza i czekali, aż
    ochłoniesz. I nie zrezygnowali z dochodzenia swoich roszczeń.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM