  • Data: 2004-08-14 11:01:58
    Temat: Re: Nakaz zapłaty z weksla-prośba o wsparcie
    Od: "Michał" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wnosisz sprzeciw wobec nakazu, powołując się na spłatę zadłużenia. Masz na
    > to dwa tygodnie i dołacz jakiś dowód wpłaty tej kwoty.
    > AS

    OK, dzięki,
    tylko moje wątpliwości...
    pozew, już po wpłacie był modyfikowany. Logicznie rzecz biorąc- powinien być
    wycofany przez Powoda. W piśmie oczywiście ani słowa o wpłacie, tylko
    podwyższenie kwoty o odsetki.
    Dlatego zacząłem się zastanawiać, czy spłata zobowiązań (po uzupełnieniu i
    przedstawieniu weksla) nie poszła się kochać, a z weksla i tak będę musiał
    zapłacić...;( I znowu pytanie-czy pozew w tym przypadku nie powinien być
    wycofany, jeżeli spłata wynikająca a umów i weksla jest jedna?
    I znowu dzięki :)