  • Data: 2008-08-19 04:52:29
    Temat: Re: Nakaz zapłaty - ale ja już zapłaciłem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daktyl pisze:

    > Dlaczego uwazasz, ze malo prawdobodobne? Nie wiem jakie sa terminy we
    > Wroclawiu, ale jesli mieszcza sie w przedziale 3-5 miesiecy, to wylaczajac
    > swieta mamy prawdopodobienstwo jakies 10%. Troche duzo i zaczynam sie bac.
    > Jesli chodzi o mozliwosc przeprowadzenia rozprawy bez mojej obecnosci, to
    > dziekuje za cenna informacje - dobrze wiedziec, ze tak mozna. Mysle sobie
    > jednak, ze wolalbym osobiscie zadbac na miejscu o swoje interesy i
    > zwyczajnie byc tam, dlatego pozwole sobie ponowic pytanie - czy warto
    > napisac taka prosbe, jest to praktykowane, czy raczej przeciwnie - sad moze
> [...]

    Raczej się nie zdenerwuje :) Napisać możesz, jeśli ktoś przeczyta
    sprzeciw przed wyznaczeniem rozprawy (a nie jest to pewne), to może
    weźmie to pod uwagę :)

    Ach, no i możesz wynająć do sprawy adwokata, koszty ponosi strona
    przeciwna po przegraniu - to tak w kwestii "ukarania".

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz