  • Data: 2009-03-31 08:55:41
    Temat: Re: Nakaz eksmisji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 31 marzec 2009 10:44
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gqsl5o$968$1@news.onet.pl>):

    > bez sensu. na całym świecie bierze się kredyty. Moja rodzina w Niemczech do
    > dzisiaj spłaca dom wzięty 30 lat temu. Mieszkają całe życie i całe życie
    > sobie spłacają. Skąd człowiek po szkole ma nagle mieć na dom! W normalnych
    > krajach bierze kredyt właśnie.

    Poczytaj sobie posty Jana Werbińskiego na .banki w bardzo długim
    wątku "Bank mówi dopłać"

    > Rodzice mają utrzymywać niepotrzebny i może ponad ich możliwości dom?

    Tyle że fakt rozwiązania tego problemu przez sąd świadczy o patologii
    w rodzinie. To tak jakby sąd miał decydować co dziecko ma jeść na obiad
    - też niby można, niemniej jednak w normalnej rodzinie rodzice się dogadują.

    --
    Liwiusz