    From: "Daniel" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Najemca pozostawil rzeczy w lokalu
    Date: Sun, 8 Mar 2009 21:54:59 +0100

    > Obowiązek ich przechowania trwa 5 lat od końca roku, którego dotyczą, więc
    > powinien je przechowywać jeszcze do końca 2010 roku.

    Rozstrząsałem sprawę i wydaje mi się że 4 miesiące dłużej czyli do końca
    kwietnia (kiedy mija termin rozliczeń).
    Ale głowy nie dam.

    PS. Coś mi księgował mówiła, że od tego roku to są dwa lata, ale miała
    sprawdzić czy dotyczy to dokumentów od 2009 czy wcześniejszych też. I nie
    wiem czy nie dotyczy to wydruków z kas fiskalnych. Może mi coś w innym
    kościele dzwoni, ale jakieś zmieny nastąpiły.

    D.