  • Data: 2009-03-09 15:43:53
    Temat: Re: Najemca pozostawil rzeczy w lokalu
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 19:34:50 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Obowiązek ich przechowania trwa 5 lat od końca roku, którego dotyczą,

    Zła interpretacja - dobre wskazanie daty :)
    5 lat biegnie od końca roku w którym nastąpiło rozliczenie podatku
    dochodowego za dany rok.
    W przypadku roku 2004 rozliczenie podatku jest do 30 kwietnia roku 2005,
    więc bieg okresu przechowywania zaczyna bieg od 1 stycznia 2006. Resztę
    policzyłeś dobrze :) - do końca roku 2010.
    Ale są wyjątki .. okres przechowywania "można wydłużyć" o 3 lata w ściśle
    określonych przypadkach.
    Ponadto - możliwe że są wśród w nich dokumenty amortyzacyjne .... to też
    zmieniałoby okres przechowywania by mieć "kwit" w razie kontroli :)