  • Data: 2006-02-04 15:18:47
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Joanna_ <janna3445 napisał:

    > pytanie za 100punktów- to skąd będą wiedzieć jaką mam wersje licencji, co
    > jeśli wykupie na 5 stanowisk a będę korzystał na 15-stu?

    Jeżeli mówisz teraz o MOLP to strasznie teraz pomieszałaś.
    No i ciągle zapominasz, że to M$ bredzi o sprzedawaniu licencji podczas
    gdy sprzedaje egzemplarze utworów.
    Inne, normalne firmy, nie oszukują tak ludzi. I póki co rozmawialiśmy o
    sytuacji posiadania egzemplarza/kopii utworu , a nie o nabywaniu
    licencji pozwalających na własnoręczne kopiowanie programów.

    > a może inaczej:gdzie jest napisane że nie jest potrzebny dowód zakupu i
    > licencja?

    A gdzie jest napisane, że jest potrzebna?
    Jedynie przeniesienie autorskich praw majątkowych wymaga pisemnej formy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net