  • Data: 2006-01-27 00:50:54
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: "ezbig" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "google" <p...@b...net> napisal w wiadomosci
    news:B_dCf.3795$ie3.1014@trndny09...
    > ezbig wrote:

    > Ale kiedy juz kupuje ksiazek, to mam prawo ja pozyczyc cioci Wiesi. Autor
    > nie zbiednieje. W koncu za ksiazke dostal juz zaplate.

    Jasne tylko ksiazka jest na stale polaczona z nosnikiem i jesli ja pozyczysz
    to dajesz ze wszystkim. Nikt nie broni ci pozyczyc programu z komputerem
    (tylko czy to wygodne). Mozesz tez usunac program u siebie i uzyczyc go
    komus innemu z licencja.

    Mam jeden program, który "dziala jak ksiazka". Mozesz go pozyczac bez
    problemu. Zdejmujesz klucz licencencji na dyskietke, wrzucasz program do
    innego komputera i pobierasz te licencje na drugim stanowisku. Na pierwszym
    program staje sie wersja demo (taka ciekawostka).