  • Data: 2013-11-02 21:22:25
    Temat: Re: Nagrywanie rozpraw sądowych
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście , że powinno się nagrywać, i są na to paragrafy w kodeksie
    cywilnym, ale oczywiście dotyczy to spraw gdzie postępowanie jest jawne,
    czyli np sądu pracy, nie dotyczy np prawa rodzinnego.
    Sędziowie tego nie znoszą, są agresywni w takiej sytuacji. Jakąś tego typu
    sytuacja była nagłośniona kiedyś pszez Leppera.

    Jak ja hciałam nagrywać i nagrywałam rozprawę w sądzie pracy, ktura nie
    powinna się odbyć, bo był złożony wniosek (muj) o wyłączenie sędziny i nie
    był jescze rozpatszony, to sędzina zabraniała mi tego i zahowywała się
    podonie zresztą jak wcześniej niezwykle bezczelnie i w typowo dla sędziuw
    arogancki sposub.
    Moim zdaniem jedym lekarstwem było by bezwzględne wymaganie od sędziuw
    pszestszegania prawa, a jak nie to do tiurmy, inaczej tej prawniczej mafi
    się nie wypierdoli.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)