  • Data: 2006-04-22 00:33:35
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:pan.2006.04.13.07.04.03.726876@olgierd.wordpres
    s.com

    > Ciekawe, że śledzenie toku interpretacji Marty doprowadziło mnie do
    > podobnego wniosku:
    > <cit>
    > Czy jeśli wygłoszę wykład (który - załóżmy - jest traktowany jako utwór) i
    > przeniosę moje autorskie prawo majątkowe na pracodawcę (celem uzyskania 50%
    > k.u.p.), to chcąc go wygłosić po raz kolejny musiałbym za to zapłacić? ;)
    > I drugie pytanie - w jaki sposób pracodawca mógłby ew. korzystać w
    > wygłoszonego wykładu?
> [...]
    Jotte, jeżeli masz komputer i z dowolnego powodu sprzedajesz go
    pracodawcy, to:
    -pracodawca może Cię przy nim w firmie posadzić i będziesz mógł z niego
    jako pracownik korzystać i nie musisz za to pracodawcy płacić,
    -pracodawca może jednak posadzić przed nim kogoś innego (w przypadku
    wykładu dochodzi kwestia umiejętności tej innej osoby, a zatem w
    praktyce pracodawca może nie być w stanie korzystać z Twojego wykładu
    bez Twojej obecności - jego problem)
    -jeżeli chcesz zabrać komputer i korzystać z niego na potrzeby swojego
    drugiego pracodawcy, to ponieważ go już sprzedałeś, a zatem nie jest
    Twój, to pracodawca-właściciel komputera ma prawo wypożyczyć Ci go
    odpłatnie.
    To się naprawdę aż tak bardzo nie różni :-)
    Pozdrawiam i skończmy już ten temat.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl