  • Data: 2007-01-08 05:09:40
    Temat: Re: Nagrywanie przebiegu badań w RODK
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Twoje zachowania dają do myślenia psychologowi, więc pewnie cie
    > obsmaruje w opinii bez testów.

    Kazano czekać na dziecko. Dziecko przyszło, obserwacja zaczęła się, ale po
    krótkim czasie poinformowano, że to nie jest spotkanie z dzieckiem i należy go
    kończyć,ponieważ badanie nie odbędzie się.

    >W końcu napisze prawdę że jesteś
    > chorobliwie podejrzliwy.

    To był 4 RODK, dziecko ma 3 lata. Dotychczasowe opinie były niespójne i rozbieżne.
    Ale wracając do intencji mojego postu.
    Czy odmawiając badania bez możliwości nagrywania złamałem prawo?
    Czy RODK złamał prawo nie podejmując w ogóle żadnych badań?

    Pozdrawiam
    Adam