  • Data: 2007-01-30 15:50:26
    Temat: Re: Nagrywanie przebiegu badań w RODK
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:enrm8f$cbg$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > adam.eu napisał(a):
    >>

    > Twoje zachowania dają do myślenia psychologowi, więc pewnie cie obsmaruje
    > w opinii bez testów. W końcu napisze prawdę że jesteś chorobliwie
    > podejrzliwy.

    Moze jest tylko ostrozny??? Mam nagrania z RODK i nikt mi krzywdy nie
    zrobil. Co wiecej prze-biegly w opinii napisal zupelnie cos innego niz bylo
    podczas badania i wykazaly testy. Mam 3 rozne opinie zrobione przez RODK na
    zlecenie sadu i jedna ktora zlecilem osobiscie. Na te trzy opinie 2 z nich
    zawieraja niezgodne ze stanem faktycznym stwierdzenia ( poswiadczanie
    nieprawdy przez bieglego w opinii i podczas zeznan to przestepstwo a
    nagranie stanowilo dowod) i przeciw pseudospecjalistom toczy sie sprawa
    karna. Pomogly nagrania i opinie autorytetu z zakersu psychologii.