eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja › Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna
    inteligencja
    Date: Mon, 26 Feb 2024 20:22:57 +0100

    W dniu 26.02.2024 o 19:32, J.F pisze:

    > Chyba nie wszedł na holding, tylko poleciał dalej.

    Wszedł.

    http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20
    050814-0

    Over Rodos at about 09:52 the airplane entered the UL995 airway. At
    10:21 the airplane passed the KEA VOR, which is located about 28 nm
    south of the Athens airport. The airplane then passed the Athens Airport
    and subsequently entered the KEA VOR holding pattern at 10:38. (...)
    Around 11:00 two Greek F-16 fighter planes were scrambled from the Néa
    Anghialos air base. At 11:24, during the sixth holding pattern, the
    F-16's intercepted the airliner.

    final - https://reports.aviation-safety.net/2005/20050814-0_
    B733_5B-DBY.pdf

    Na stronie 6 więcej szczegółów - wygląda na to że byli całkiem blisko...
    skręcił, zrobił "lowpass" tyle że FL340, zrobił standardowy miss i
    wszedł na holding, zrobił 10 kółek. Znacznie więcej niż byśmy się pewnie
    spodziwali... Nie wiem czemu wyszedł z holdingu - myślałem że autopilot
    nie poradził sobie z obcięciem lewego silnika, ale raczej powinien sobie
    poradzić - do tego jest stworzony - i przez 29 sekund leciał dalej
    prosto. Może ten steward próbował polecieć dalej w morze, bo uznał że
    wylądować nie da rady... Albo leciał gdzie mu wyszło bo nie bardzo
    ogaraniał...

    > No ale też to nie był całkiem wspólczesny.

    Z 1998 roku - nie taki stary. Wydaje mi się że najnowszy zachowałby się
    tak samo...

    > Bodajze w planach jest cyfrowy link z ATC.

    Pozostaje tylko kwestia zabezpiecznie tego przed hakerai i terrorystami
    oraz squawk 7600 o seven seven nie mówiąc...

    > A potem juz tylko automatyczny ATC ... moze i SI :-)

    Tylko żeby wagi dobrze podobierać, bo jak postawisz na bezpieczeństwo,
    to wygra ta która stwierdzi że najbezpieczniej nie latać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!