  • Data: 2005-05-28 19:14:15
    Temat: Re: Na podwórku wolno?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyspozytor powiedział, że zasadniczo tak, je?li kln?cy jest w miejscu
    > publicznym. Ale je?li facet ma prawa do tych 20 mq ogródka, to "wolnoć Tomku
    > w swoim domku" (cytat dosłowny).

    Pieprzyl jak potluczony. Na przeklinanie jest odpowiedni paragraf i ma
    obowiazek zareagowac bez wzgledu na to, po ktorej stronie płotu stoi
    "dźwiekotwórca". Niby jak on to sobie wyobrazal, wyjde na chodnik i
    zaczne przeklinac to mnie ukarze, a jak cofne sie o metr do tylu i bede
    na swojej dzialce to juz nie ma szans ?

    --
    Krzysiek, Krakow