eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał? › Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Data: 2019-03-03 12:58:00
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Grzebnąłem trochę po necie i wygląda na to, ze Komisja Europejska nie
    > tyle wp...la sie w naszą inwestycję, co jest zaniepokojona sygnałami z
    > organizacji ekologicznych (EKO-UNIA, Greenpeace) oraz samorządowców.

    Samorządowców? Z jakiej opcji politycznej? (pytanie retoryczne).

    Pisiorstwo realizuje pełoski program i to ich boli. Pamiętam
    jak w czasie pierwszej kadencji dupę grzali, wpadli w samozachwyt
    i praktycznie nic nie zrobili poza obsadzeniem stołków.

    Przeca te programy "obrona terytorialna", "przekop mierzei" to są stare pomysły.

    Grinpisy tylko na forsę liczą, tam nie doszukuj się żadnej idei.
    Normalna firma z big kaską dla szefostwa, a głupi lud kupuje ich
    "troskę". Grinpisy nie raz, nie dwa dziób zamknęli po tym jak im posmarowano.