eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał? › Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Data: 2019-03-03 19:25:49
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 3 Mar 2019 14:19:18 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > W dniu 03.03.2019 o 11:35, n...@o...pl pisze:
    [...]
    > Gdybyś upublicznił, jak chcesz to liczyć, to ewentualnie można by
    > skomentować. Bo jeśli chodzi Ci o to, że koszt budowy chcesz opłatami
    > portowymi zrównoważyć - a coś tak podejrzewam - to nie jest to do końca
    > dobry sposób.
    >
    > Jakby się dało na zatokę wypływać, to część jachtów zacznie tam w
    > portach cumować. Opłata jest przychodem. Pewnie dlatego będzie jakaś
    > infrastruktura potrzebna. nie każdy nocuje na jachcie, niektórzy wola w
    > hotelu, a i na ląd złażą, by piwo wypić, czy obiad zjeść. Powstaną
    > hotele i tawerny.

    Ci co chca w hotelu, to mogliby w jakims malym porcie w od strony
    Zatoki sie zatrzymac ... tylko chyba nie ma takiego portu ... czyzby
    nie bylo potrzeby w Krynicy ?

    A piwo ... musialoby panstwo zmienic podejscie do alkoholu, bo
    zeglarzom nie wolno.
    No chyba, zeby tak policjanta z alkomatem w porcie postawic - to
    powstana wkrotce hotele i nocne kluby :-)

    Ale mozliwosci sie rozszerza, jak bedzie mozna sobie rejs od Gdanska
    do Fromborka zrobic.

    > Jakby uruchomić połączenie z Gdańskiem jakimś wodolotem, to może sie
    > zrobić to baza turystyczna dla Trójmiasta. Hotele tańsze, a do zabytków
    > i innych atrakcji możesz wodolotem popłynąć, jak nawet swojej krypy nie
    > masz.

    Wodoloty jeszcze lataja ? Ja tam ze starych czasow pamietam, ze fajnie
    pedzil z Helu ... ale potem drugie pol godziny gdzies po porcie sie
    wlecze.

    Ale przeciez z Elblaga do Gdanska jakies 60 km - mozna samochodem,
    mozna autokarem, mozna by pociagiem, ale PKP oczywiscie nie wyrabia.

    > Moim zdaniem żaden z tych portów nigdy nie będzie miał znaczenia
    > gospodarczego jako port przeładunkowy. Żeby się to udało, to by przekop
    > musiał być ze trzy razy większy. Duże statki mogą sobie 15 dni wcześniej

    W Elblagu jakies turbiny robili ... moze barki ulatwilyby im zycie ...

    > informować Rosjan o tym, że mają zamiar płynąć. I tak takie rzeczy się
    > uzgadnia z portem wcześniej. To nie jest tak, że statek z bananami
    > płynie z Afryki i na wysokości Helu kapitan sobie wybiera, czy do Gdyni,
    > czy do Gdańska, czy może Elbląga popłynie.

    Ja tam slyszalem i takie wersje, ale to w starym ustroju bylo :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1