eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał? › Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Data: 2019-03-02 23:46:31
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    awska

    > Kanałem tej cieśniny nie zastąpimy raczej - nie te wymiary.

    Zakładam że PiS wyszło że w wystarczającym stopniu po jeszcze
    akceptowalnych kosztach. Nawet ten przekop to nie taniocha:
    800 mln PLN a wersji "mniej ekologicznej" miało być 200 mln PLN.
    Ile to "przeciętnych" kilometrów autostrady? 20? [A]
    Komisja Europejska w każde 20km autostrady MUSI się wpierdolić? :-)

    [A] https://dziennikzachodni.pl/ile-kosztuje-km-autostra
    dy-w-polsce-drozej-niz-w-niemczech-i-czechach/ar/755
    251

    --
    A. Filip