    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na bruk?
    Date: 5 Aug 2002 16:50:08 +0200

    (...)
    > Najlepeij znalezc inne mieszkanie...
    > Albo walczyc "o babci"...
    >
    > Dla mnie tordny wybor, bo sercem jestem za prawem babci
    > do odzyskania mieszkania, a prawo.... nielatwo ruzszyc lokatorke.

    > Boguslaw

    A więc tylko tyle mam powiedzieć tej biednej kobiecie? To chyba lepiej nic
    jej nie będę mówił, bo zyczliwe odpowiedzi co niektórych na grupie, czasami
    jednak mogą zaszkodzić niż pomóc...A propos panie Bogusławie, nie odpowiedział
    mi Pan na nurtujące mnie pytanie:CO Z POWIĘKSZONYM KORYTARZEM O 20 M 2 ???
    -pamięta pan? Liczę na Pana pomoc.

    Pozdrawiam równieżw imieniu naszej poszkodowanej...
    Marek