  • Data: 2002-04-13 08:51:04
    Temat: Re: NOM i faktura za 9miesiecy
    Od: "Bartek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnabfnh5.vok.Renata.Golebiowska@210-moo-4.acn
    .waw.pl...

    | NOM zaproponował swoją ofertę, Ty z niej korzystając zawarłeś z NOMem
    | umowę, na warunkach proponowanych przez NOM, jednym z nich jest
    | wystawienie Ci faktury i Twoje jej zapłacenie.

    Tak, zgadza się, ale do wystawienia faktury są potrzebne dane, których ja
    nom-owi nie dałem, a dostał on je od osób trzecich. I tu jest moje pytanie:
    czy tpsa bez mojej zgody może przekazywać moje dane osobowe komukolwiek. No
    bo jak przekaże nom-owi ta jakie mam gwarancje, że kiedys nie przekaże ich
    np. inne firmie.

    Bartek