eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIezgodnośc towaru z umową... proszę o oceneRe: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "sotb" <s...@n...netu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
    Date: Thu, 14 Jun 2007 14:25:44 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <f4rccv$4ia$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <46700c94$1@news.home.net.pl> <r...@z...router>
    <f4r5p3$93c$1@atlantis.news.tpi.pl> <h...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: dde52.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1181824223 4682 83.23.82.52 (14 Jun 2007 12:30:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2007 12:30:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:467105
    [ ukryj nagłówki ]

    >> A co jeśli urządzenie zostanie przez sprzedawcę wysłane do producenta,
    >> ten
    >> je naprawi i zostanie zwrócone klientowi? Klient nie zauważy (czy
    >> możliwe?)
    >> że urządzenie nie jest wymienione i pokwituje odbiór.
    >
    > MZ sprzedawca może odpowiadać nawet karnie bo będzie to zwykłe oszustwo.
    >
    >> I co w przypadku jeśli urządzenie naprawione nadal ma wady?
    >
    > To będzie miało nadal wady. Nie wiem jaki jest sens rozpatrywania tego
    > typu sytuacji skoro obowiązkiem sprzedawcy jest spełnić żądanie
    > reklamacyjne a te jak rozumiem było "wymiana na nowy".

    Tak. Miałem właśnie taką sytuację w salonie ORANGE. Uszkodzony, wielokrotnie
    naprawiany na gwarancji modem GSM. Kupiony na działalność gospodarczą pod
    koniec września 2006. W maju czwarty raz oddałem do salonu żądając wymiany
    na nowy na zasadach rękojmii. Sprzedawca pismo, które było przeze mnie
    kierowane do ORANGE wsadził do pudełka z modemem i stweirdził, że zostanie
    wysłane do naprawy do producenta. Otrzymałem podpisany drugi egzemplarz
    pisma. Odparłem, że nie interesuje mnie co z tym zrobią - ja zgłaszam
    żądanie wymiany. Sprzedawca stwierdził, że to producent decyduje czy modem
    będzie wymieniony czy naprawiony. Nie miałem siły wyprowadzać go z błędu.
    Zresztą... to chyba nie moje zadanie.
    Modem wrócił oczywiście z adnotacją w karcie gwarancyjnej i z następną
    usterką.
    Uzbierały się już ponad trzy miesiące niekorzystania. Orange uwzględnia w
    połowie reklamacje dotyczące wysokości rachunków twierdząc, że świadczy
    usługę prawidłowo. Tylko nie wiem co w takim przypadku, jaki wydarzył się
    teraz. Niby usługa jest świadczona, a z powodu ich oszustwa nie mogę z niej
    korzystać.
    Mam ochotę ich "pojechać", ale jak się za to prawidłowo zabrać?

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1