eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIezgodnośc towaru z umową... proszę o oceneRe: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
  • Data: 2007-06-14 11:18:41
    Temat: Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 14.06.2007 sotb <s...@n...netu> napisał/a:
    > tkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:rme6k4-a8f.ln1@ziutka.router...
    >> Dnia 13.06.2007 MarekG <m...@b...pl> napisał/a:
    >>> 1/ Uplynal termin 14 dni na jakakolwiek odpowiedz ze sklepu. Czy
    >>> ewentualna , niekozrytstna dla mnie ocena rzeczoznawcy bedzie miala
    >>> znaczenie? Moja interpretacja jest taka. Jesli odpisali by mi na
    >> Nie. Najmniejszego. Istotne jest samo przekroczenie terminu.
    > A co jeśli urządzenie zostanie przez sprzedawcę wysłane do producenta, ten
    > je naprawi i zostanie zwrócone klientowi? Klient nie zauważy (czy możliwe?)
    > że urządzenie nie jest wymienione i pokwituje odbiór.

    MZ sprzedawca może odpowiadać nawet karnie bo będzie to zwykłe oszustwo.

    > I co w przypadku jeśli urządzenie naprawione nadal ma wady?

    To będzie miało nadal wady. Nie wiem jaki jest sens rozpatrywania tego
    typu sytuacji skoro obowiązkiem sprzedawcy jest spełnić żądanie
    reklamacyjne a te jak rozumiem było "wymiana na nowy".

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1