  • Data: 2007-06-19 09:38:55
    Temat: Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:4qjjk4-9c7.ln1@ziutka.router...

    > Ale nie z tyt. rękojmi o ile dobrze pamiętam?

    Zagmatwane. Zgłosiłem żądanie wymiany na zas. rękojmi, a modem wrócił
    naprawiany (ale nie naprawiony), zatem będę zgłaszał ponownie żądanie
    wymiany na zasadach rękojmi. Poprzednio nie zauważyłem przy odbiorze, że nie
    jest nowy.

    > Z tymi szkodami to zwykle jest ciężko a związane jest to z tym, że
    > wysokość szkody należy udokumentować.

    Nie mówię o szkodzie, a o obniżeniu abonamentu. Orange do tej pory obniżał
    abonament o połowę w przypadku problemów ze sprzętem