eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIezgodnośc towaru z umową... proszę o oceneRe: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
    Date: Thu, 14 Jun 2007 19:18:41 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 22
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <h...@z...router>
    References: <46700c94$1@news.home.net.pl> <r...@z...router>
    <f4r5p3$93c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1181820600 10118 218.186.227.152 (14 Jun 2007 11:30:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2007 11:30:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:467083
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 14.06.2007 sotb <s...@n...netu> napisał/a:
    > tkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:rme6k4-a8f.ln1@ziutka.router...
    >> Dnia 13.06.2007 MarekG <m...@b...pl> napisał/a:
    >>> 1/ Uplynal termin 14 dni na jakakolwiek odpowiedz ze sklepu. Czy
    >>> ewentualna , niekozrytstna dla mnie ocena rzeczoznawcy bedzie miala
    >>> znaczenie? Moja interpretacja jest taka. Jesli odpisali by mi na
    >> Nie. Najmniejszego. Istotne jest samo przekroczenie terminu.
    > A co jeśli urządzenie zostanie przez sprzedawcę wysłane do producenta, ten
    > je naprawi i zostanie zwrócone klientowi? Klient nie zauważy (czy możliwe?)
    > że urządzenie nie jest wymienione i pokwituje odbiór.

    MZ sprzedawca może odpowiadać nawet karnie bo będzie to zwykłe oszustwo.

    > I co w przypadku jeśli urządzenie naprawione nadal ma wady?

    To będzie miało nadal wady. Nie wiem jaki jest sens rozpatrywania tego
    typu sytuacji skoro obowiązkiem sprzedawcy jest spełnić żądanie
    reklamacyjne a te jak rozumiem było "wymiana na nowy".

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1