  • Data: 2003-01-12 15:13:45
    Temat: Re: NIP
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a l...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wypelnilem NIP3, polecialem do urzedu, a tam powiedzieli, ze musze
    > dolaczyc kopie umowy, zeby wiedzieli po co mi nip.

    W takim razie spytaj na jakiej podstawie!!!
    I jeszcze jedno - podaj co to za urząd - PROSZĘ - osobiście do nich
    zadzwonię w poniedziałek i porozmawiam z kierownikiem!!! Oczywiście czysto
    teoretycznie - w końcu jak nie ONI sami to ktoś inny musi ich dokształcić
    :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516