  • Data: 2003-01-12 15:13:48
    Temat: Re: NIP
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Firma wysyla do Twojego Urzedu Skarbowego PIT-8B. Tam inentyfikuja
    > kazdego podatnika na podstawie NIPu. I tu niespodzianka -od razu
    > wychodzi ze nip i jego wlasciciel podany w PIT-8B nie pasuja do
    > siebie. W nalepszym wypadku czeka cie wezwanie do skladania wyjasnien
    > w najgorszym grzywna. Pamietam byl pare lat temu taki przypadek
    > naglosniony wmediach - jakas nauczycielka pomylila sie i w zeznaniu
    > rocznym wpisala zamiast swojego nipu nip szkoly w ktorej pracowala.
    > Potraktowali ja tak jakby co najmniej druga afere FOZZ wykryli.

    W najlepszym przypadku (czytaj 99% z hakiem ktoś wprowadzający PIT zauważy
    pomyłkę i albo znajdzie cię w komputerze w inny sposób, lub jeżeli nie
    jesteś jeszcze zarejestrowany to dostaniesz wezwanie o złożenie NIP-3.
    Nie spotkałem sięjeszcze z karą za pomyłkę w NIP - choć w sumie ty to
    robisz celowo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.