  • Data: 2009-12-24 12:34:34
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > A ja takich ludzi co mają kilka/naście/dziesiąt świadectw pracy, uważam za
    > antyspołeczne indywidua. Są to ludzie którzy nie potrafią się
    > zaaklimatyzować i dostosować do środowiska, są konfliktowi przez co musza
    > zmieniać pracę. Mowa o rodakach.

    Rozumiem, że twój model to skończyć kształcić się w danej specjalności
    (tokarz, spawacz, księgowy itp) i do usranej śmierci to robić?
    Mój życiorys zawodowy to kolejne nowe wyzwania.
    Tylko raz powtórzyło mi się stanowisko, a tak zawsze coś nowego
    rozpoczynałem zawsze idąc do przodu. Kolejne stanowiska były ewolucją
    poprzednich zajęć. Nawet w obrębie jednej firmy zdarzało mi się
    "przebranżawiać" aby iść do przodu.
    Czyżbym według Ciebie był jednostką aspołeczną tylko dlatego, że nie
    lubię stagnacji?
    Dlatego, że szukam nowych wyzwań, nowych pól działania?

    > Co innego gdyby to było na gruncie amerykańskim, gdzie społeczeństwo jest
    > raczej "mobilne" i taka maja naturę że nie zagrzewają zbyt długo miejsca
    > (oczywiście prócz np. Berverly Hills) ;)

    Starymi schematami żyjesz. W Polsce jest podobnie. Ludzie zaczynają
    wędrować za pracą, mieszkaniami, rodziną.
    Mało przykładów było w ostatnich chociażby 5 latach?
    Całe rodziny migrowały zarówno w obrębie kraju jak i poza jego granice.
    Troszkę nie trafiłeś z tym amerykańskim przykładem.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com