  • Data: 2009-12-28 08:16:39
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flo pisze:

    > No i co z tego?
    > Może teraz przyczepisz się do osób które zarabiają 10-cio krotnie więcej
    > z twoich pieniędzy (prezesi spółek skarbu państwa) i będziesz postulował
    > o ograniczenie ich zarobków?

    Jeśli będzie niekompetentny, to jako pracodawca (płatnik podatków), jak
    najbardziej. Nie ma znaczenia jak dużo zarabia, tylko jak wykonuje
    pracę, którą ma zakontraktowaną.

    > Za chwilę zajrzysz sąsiadowi do portfela bo będzie zarabiał więcej od
    > Ciebie?

    Nie interesuje nie ani to ile zarabia sąsiad, ani współpracownik, on
    sobie negocjował płacę z pracodawcą, jeśli wynegocjował więcej, to jego
    zysk. Kwestia jest taka, że jest to płacone z prywatnych pieniędzy
    firmy, a nie z budżetu, do którego dokładam. Pisałem niejednokrotnie, że
    zgadzam sie z tym, że policjanci czy nauczyciele powinni lepiej
    zarabiać, jest jednak kwestia nieuzasadnionych przywilejów.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl