  • Data: 2006-11-24 08:36:00
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a):
    > Witam.
    >
    > W skrócie przedstawię sytuację.
    > Mój syn jest w ostatniej klasie szkoły podstawowej.
    > Na ostatniej wywiadówce zrobiono głosowanie, z którego wynikło, że 3
    > osoby w klasie są za a 30 przeciw noszeniu mundurków przez dzieci.
    > Dzisiaj dowiedziałem się, że dyrektor postanowił wprowadzić mundurki w
    > szkole od lutego.......

    Jak masz syna w ostatniej klasie to porostu olej dyrektora i tyle a jak
    będzie fikał to powiedz mu zeby sobie właczył szare komórki. Nakaz
    kupienia mundurkow uczniom ostatniej klasy i to w lutym to przeciez
    kretynizm.
    W rozmowie z dyrektorem powiedz mu ze syn bedzie chodzil w mundurku jak
    Pan Dyrektor kupi !!
    Nic dzieciakowi nie zrobią bez obaw.
    O majjj gat jacy ci dyrektorzy sa pozbawieni wyobrazni......

    A jak będzie pyskował to powiedz, ze bliska Ci rodzina kuzyn, brat ma
    staz w miejscowej gazecie i z checia opisze niekompetencje dyrekcji...
    Zmięknie....