  • Data: 2007-09-27 14:24:54
    Temat: Re: Mundurek szkolny ma być i tyle.
    Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł U." <p...@n...wysylaj.pl> napisał w wiadomości
    news:fdge19$qih$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tło: ostatnia klasa gimnazjum w jednej z podkarpackich szkół.

    > Ciśnienie mi to trochę podniosło. Co to ma być, jakaś groźba i próba
    > wyłudzenia?
    > Jak mam zareagować?

    Hm twoja postawa jest odrobinę dziwna. Po co robisz kłopoty dziecku i
    wciągasz je w swoje wi-dzi-mi-sia? W regulaminie szkoły jak byk stoi że
    mundurek ma być, cała Polska je teraz kupuje, a jak kogoś nie stać to
    zgłasza się po dofinansowanie (100%). W czym problem? Sądzisz, że twój upór
    zmieni ustawę?
    Jesli masz problem z zaakcpetowaniem regulaminu szkoły to nie wysługuj się
    dzieckiem tylko drałuj do wychowawcy lub dyrektora gimnazjum i sam dyskutuj.
    Własnoręcznie oddaj ten nieszczesny mundurek i zapewnij szkołe, że nie dasz
    50 zł (i, jak mniemam, nie złożysz wniosku o dofinansowanie). Nie rozumiem,
    dlaczego wcześniej tego nie zrobiłes, tylko bawisz się w głuchy telefon za
    pomocą dziecka. Odwagi nie starcza?
    B.