  • Data: 2007-09-27 19:00:09
    Temat: Re: Mundurek szkolny ma być i tyle.
    Od: Paweł U. <p...@n...wysylaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fdgsf8$6aq$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fdgghv$58c$1@nemesis.news.tpi.pl Paweł U.

    [...]
    > Mundurek oddaj sam - z odpowiednim pismem. Nie przyjmą - przesyłka
    > polecona z określeniem zawartości.
    > Nie angażuj w tę sprawę dziecka, to twoja działka. Dodatkowo - zorientuj
    > się jakie jest stanowisko innych rodziców. Większość pewnie uszy po sobie,
    > ale może nie jesteś zupełnie odosobniony.

    Twoja rada brzmi rozsądnie. Dzięki. Prikaz chodzenia w mundurkach jest od
    poniedziałku, więc wygospodaruje czas na wyprawę do szkoły z tym mundurkiem
    i papierem.

    Wg syna sama młodzież jest podzielona po połowie na tych co bez obrzydzenia
    się ubiorą i na tych co będą to trawić ze zgrzytaniem zębami. Nie słyszał
    jeszcze o przypadku, że rodzic dziecka nie ubierze w mundurek. Może wyjdzie
    na jaw później. Co do samych rodziców, byłoby trudno, nie mam żadnego
    kontaktu /na wywiadówki chodzą mamusie zupełnie nie w moim guście ;-)

    Paweł