  • Data: 2023-06-10 08:38:41
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli ją otrzymał, to akurat nie widzę w tym niczego niestosownego.

    "The badge is awarded to infantrymen and Special Forces soldiers in the
    rank of colonel and below, who fought in active ground combat while
    assigned as members of either an Infantry or Special Forces unit of
    brigade size or smaller at any time after 6 December 1941"

    Masz jakiś pomysł w których "aktywnych walkach lądowych" miałby brać
    udział inspektor? Bo policja coś nieśmiało wspomina o szkoleniu z
    gwardią narodową. Na szkoleniu to ich raczej nie wysłali do walki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!