    From: m...@o...pl (KaMil)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Date: Sat, 05 Jun 2004 07:13:41 GMT

    Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał:

    >nie po to mam go w KF, żeby ciągle widzieć echa tego pieska za karawaną.
    OK prosba przyjeta ;-) Z tym, ze pieskow juz nie ma, a napisalem
    poniewaz wczesniej Leszek stwierdzil (chyba zlosliwie) ze ja tez
    trafilem do twego KF-a, co jest nieprawda, jak dowodzi ta odpowiedz :)

    A wracajac do tematu ronda-ja takze nie zrozumialem (pewnie tez jestem
    'upierdliwy beton' ;-)). Skoro jest skrzyzowanie Towarowej i Prostej,
    a ty piszesz, ze mozna pojechac tylko prosto, czyli jadac Towarowa nie
    ma mozliwosci skretu w Prosta (i z Prostej w Towarowa), to dla mnie
    jest tez nieprawdopodobne. Nie mozna dlatego, ze jest zank nakazu czy
    tez tak znbudowane skrzyzowania (tez nie ma mozliwosci, chyba, ze jest
    jezdnia nad jezdnia, ale to nie jest skrzyzowanie). Najlepiej umiesci
    jakis 'malunek' i podaj link.

    KaMil