    From: Pav <n...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    Date: Sun, 22 Jan 2006 23:19:05 +0100

    blogger napisał(a):

    > To moze badz laskaw podac roznice i zrodla. Mniemam ze jestes
    > wyksztalcony przez profesora Ziemkiewicza.

    Google Ci zamkneli?Baranie?Szkoda że twoje ograniczenie umysłowe nie
    pozwala ci spojrzec z boku na to jak sie tutaj wszystkim
    prezentujesz, bo gwarantuje ze bys sobie strzelił baranka w ścianę
    naprzeciwległą.
    No nie zdzierżyłem ale takiego cepa nie widzi się codziennie.Ciekaw
    jestem czy poza netem też sie tak prezentujesz jak tutaj, ludzie
    muszą mieć niezły ubaw jak Cie widzą,współczuje rodzicom (bo nie
    wierze żeby jakaś kobieta się zainteresowała na dłużej takim ćwokiem).