    From: july <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    <dqt8ja$m4j$1@inews.gazeta.pl> <jxrAf.362$0n4.24@trndny05>
    <dqthcs$sb5$1@inews.gazeta.pl> <dqtijv$49d$1@inews.gazeta.pl>
    <sbsAf.75$ie3.7@trndny09> <dqtjrf$9hh$1@inews.gazeta.pl>
    <Y1tAf.6479$La4.4101@trndny08> <dqtnh3$pmc$1@inews.gazeta.pl>
    <WptAf.369$0n4.317@trndny05> <dqtoc6$9j$1@inews.gazeta.pl>
    <9DtAf.6299$Fb3.3035@trnddc08> <dqtqqe$ao6$1@inews.gazeta.pl>
    <RhuAf.325$Jn1.292@trndny01> <dqu3t6$mol$1@inews.gazeta.pl>
    <DXNAf.1512$Jn1.1314@trndny01> <dr0boj$8o6$1@inews.gazeta.pl>
    <evOAf.1518$Jn1.853@trndny01> <dr0d7n$fd0$1@inews.gazeta.pl>
    <2YOAf.1531$Jn1.701@trndny01> <dr0eir$lbd$1@inews.gazeta.pl>
    <3lPAf.1538$Jn1.1313@trndny01> <dr0mag$1v$1@inews.gazeta.pl>
    <zlRAf.1760$Jn1.970@trndny01> <dr0oe2$b6n$1@inews.gazeta.pl>
    <BKRAf.951$mj3.530@trndny06> <dr0q34$k56$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 22 Jan 2006 21:03:09 GMT

    Przemek R... wrote:

    > jest wiele rzeczy w ktore mozesz wierzyc alenie potrafisz tego obrac w
    > slowa, mysle ze tutaj

    taknie dziala panstwo prawa. Zeby skazac musi byc definicja przestepstwa.

    > nie jestem, nigdzie sie nie spotkalem z opinia ze wyrzucenie skorupek z
    > jajka swieconego jest zniewaga uczuc,

    nie dziwie sie. Nie znasz historii wlasnej religii.

    > przypuszczam wiec ze szczzury o ktorych piszesz sa podobnymi bredniami.
    > Ale moge zadzwonic jutro do parafi i sie spytac,

    rotfl

    http://images.google.com/images?hl=en&q=rat%20temple
    &btnG=Google+Search&sa=N&tab=wi

    > u was sie karze dwukrotnie za ten sam czyn ?

    Co masz na mysli? Oczywiscie ze nie. Wiecej, uniewinnienie nie moze byc
    apelowane przez prokuratora.

    > noi wystarczy dorwac osobe ktora takie rzczy umieszcza na stronach i
    > pociagnac do odpowiedzialnosci karnej,
    > o ile przestepstwo ma miejsce w polsce

    Przeciez klikasz w Polsce i grafika na serwerze w USA obraza twoje
    katolickie uczucia w panstwie prawa. Dobry material na wniosek
    ekstradycyjny :-P

    > dostepne dla blizej nieoranczonej liczby osob czyli dostepne publicznie,

    co dalej nie wywoluje uczuc u osoby ktora tego nigdy nie widziala. Chyba
    ze cos gubie.

    Problem etyczny moze, prawny nie.