  • Data: 2006-01-21 14:27:27
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: fate <a...@s...neet> szukaj wiadomości tego autora

    Otto von Falkenstein wrote:

    > itd. To

    > Co w takim razie proponujesz, skoro obecny system jest do niczego?

    Usuwanie ze stanowiska skoumpowanych sedziow.
    Usuwanie przez niezalezna komisje spoza ukladow korupcyjnych sadownictwa
    (patrz: kryminalista Gardocki odmawia usuniecia kryminalisty Czajki)
    Usuwanie dozywotnie
    Dozywotni zakaz pracy w zawodzie zwiazanym z prawem (nawet jako
    sekretarka adwokata).
    Pozawienie emerytury w calosci. Automatyczne.
    Zaspokajanie odszkodowan za "bledy" napierw z majatku osobistego sedziego.

    To na poczatek.

    Dalej, wyroki wydawane przez lawnikow bez udzialu sedziego.
    Lepsze sito dla mianowania lawnikiem.

    A co do bieglych, to niech ich przedstawiaja strony same i na swoj koszt.

    > Nie byłeś w stanie udowodnić - i to jest właśnie twój problem. Sędzia
    > nie ma uprawnień do dokonywania wyceny nieruchomości - potrzebuje zatem
    > pomocy biegłego. Jeżeli biegły stwierdzł, ze mieszkanie warte jest tyle,
    > to sędzia w zasadzie niewiele może ztrobić - zwłaszcza w obecnym stanie
    > prawnym, gdy w praktyce odebrano mu inicjatywę dowodową.

    Mowisz o kurwie w todze nazwiskiem Czajka?

    > Co sprywatyzować? Chciałbyś być sądzony przez prywatnego sędziego
    > swojego przeciwnika?

    A tak nie jest? Kogo reprezentuje Gardocki czy Czajka? Przeciez nie
    spoelczenstwo.