    From: Dusiołek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Molestowany przez Trojke
    Date: Wed, 24 May 2006 13:13:47 +0200

    Dnia 2006-05-21 20:51, przybyła do nas z pielgrzymką istota zwana
    'T...@s...in.the.world', wspiąwszy się na ambonę
    wyszczerzyła zęby i zaczęła bredzić, niemiłosiernie kalecząc nasz piękny
    język:

    http://tinyurl.com/njkl3

    > Ano nie slyszalem. Ale do tego ma prawo i prawde mowiac malo to mnie
    > obchodzi...

    Mnie też, ale myślałem, że zaraz nam się
    dyskusja w tym kierunku potoczy. Ostatecznie
    to pręgierz... ;)

    > A nie wiem... odlozylem sluchawke po slowach: 'tym razem'

    Szkoda. Mógłby ktoś nagrać i gdzieś wystawić...

    Bo to się nazywa łatwa nawigacja... ;)
    http://www.polskieradio.pl/jedynka/forum.asp

    --
    Dusiołek