  • Data: 2006-05-17 07:14:28
    Temat: Re: Molestowany przez Trojke
    Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-05-17 08:48, przez nasze podwórko przetoczyła się procesja
    prowadzona przez osobę zwaną 'Jan Werbiński', która piskliwie
    wyśpiewywała na cześć swego blaszkodziobego bóstwa:

    > Dlaczego sięgnęła dna? Nie słuchałem z 15 lat. Co nowego?

    Reklamy. Kryptoreklamy. Powieści, których czyta
    się kilka odcinków, a później informuje, że poznać
    zakończenie można dopiero wybrawszy się na zakupy
    do Prószyński i S-ka. Oraz sesemesowe końkursy
    dla debili na przemian z odgrzewanym humorem,
    który na ich forum prezentują niepełnosprawne
    umysłowo pracownice instytucji państwowych...

    > Swoją drogą najbardziej są wkurzające automaty z reklamami, a zaraz po
    > nich upierdliwcy z panoramy firm i sprzedawcy ubezpieczeń.

    Ten problem znam tylko z opowiadań. Dysponuję
    zastrzeżonym numerem telefonu stacjonarnego oraz
    wysokim współczynnikiem asertywności...

    --
    Dusiołek
    http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl