  • Data: 2006-02-19 13:49:19
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bbg napisał(a):

    > Na tym kto trzyma rece na kierownicy spoczywa obowiazek zachowania bezpieczenstwa.
    > Od oceny w danej sytuacji co jest bezpieczne jest mozg kierowcy, a nie
    > ustawa.

    ROTFL, pieszy jest takim samym uczestnikiem ruchu drogowego co kierowca
    i pieszy ma obowiazek znac PORD, i wiedziec co mu wolno a co nie!!

    Nie zwalajmy wszystkiego na kierowcow, mi rowniez kiedys pewien pijak w
    Wawie na Jana Pawla wyskoczyl przed maske bo chcial przejsc przez srodek
    wielkiego skrzyzowania - dzieki refleksowi i wyobrazni go nie zabilem -
    ale przeciez powinienem przewidziec prawda?

    Jacek