  • Data: 2006-02-19 14:33:00
    Temat: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:43f87307$1@news.home.net.pl...

    > Taa, a ile to razy byles na zachodzie??

    wiele razy. pewnie latwiej by mi bylo podawac w miesiacach niz w dniach
    :-)

    > Bo Polscy kierowcy nie sa tacy najgorsi.

    smiem twierdzic, ze to bydlo w porownaniu z kierowcami niemieckimi

    > Wydawac by sie moglo ze w takim cywilizowanym kraju jak np Francja
    > powinni byc kulturalniejsi i jezdzic bezpieczniej, a tu guzik prawda -
    > nie zauwazylem aby ktos przepuszczal pieszych - ale zauwazylem co
    innego .

    a dlaczego nie przyrownasz do bangladeszu?
    bysmy pewnie na ich tle wypadli na dzentelmenow jezdni

    > Wiec teorie na temat wspanialego i kulturalnego zachodu proponuje
    miedzy
    > bajki wlozyc bo to bujda na resorach

    racje masz tylko czesciowa, co nie zmienia fektu, ze do kultury na
    jezdni duuuuuuuuzo nam brakuje

    --
    pozdro
    ape