  • Data: 2006-02-18 18:38:45
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, a później mamy sytuację taką jaką mamy. Np. w Gorzowie Wlkp. na
    > drodze krajowej 3, jest takie skrzyżowanie, gdzie pomimo, że pieszy ma
    > zielone, to często boi się wejść na pasy, gdyż przecież kierowca ma
    > strzałkę, więc co mu tam. Dla tutejszych chodzi o przejście dla pieszych
    > pomiędzy rozbieranymi zakładami mięsnymi a szkołą. Prawda jest taka, że w
    > Polsce wielu kierujących to debile i chamy, więc prawo drogowe powinno
    > zostać zmienione tak, aby kierowca miał obowiązek się zatrzymać, gdy przed
    > przejściem stoją piesi.

    Powiem wiecej, jakis czas temu malo mnie nie rozjechal autobus na przejsciu.
    Mialem zielone, autobus skrecal w prawo, jadac "od tylu". Nie widzialem go i
    nie slyszalem, akurat poteznie kichajac. Obok stala straz miejska. Gdy
    zapytalem czemu nie zatrzymali kierowcy autobusu - jeszcze chcieli mi mandat
    wlepic za wtargniecie na pasy (na zielonym, na swiatlach!). Tak czy owak -
    warunkowy skret w prawo to osobny przypadek, podobnie jak pasy ze swiatlami
    i nie mozna nim tlumaczyc pieszych, ktorzy wlaza na pasy bez swiatel dla
    pieszych wprost pod samochod.

    Pozdrawiam,

    Tiger