  • Data: 2003-08-06 21:18:28
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "..::CHORY::.." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, ale to nie moje slowa, wiec na czorta mi to wyciagasz?

    Po prostu lubię, gdy "argument" wystawiany przeciwko mnie
    mogę w innym miejscu zastosowac tak aby świadczył na moją korzyść.
    A napisałem: "Jeśli już rzucamy bzdurnymi argumentami...", gdyż
    na tej grupie rzuca się bzdurnymi argumentami.
    Generalnie chodzi o to, że rozmowa o legalności modchipów,
    zawiera się w tematyce tej grupy w takim samym stopniu jak
    rozmowa o wykonywaniu backupów (i niech będzie, że legalnych).

    > Odpowiedzialnosc zbiorowa skonczyla sie z poprzednim systemem. Uzywaj ich
    > dyskusji z ich autorem.

    To była po prostu żaluzja do zioma, który wojował ze mną w ten sposób
    (kimkolwiek by on nie był... Qba?... nevermind).
    Ot takie bzdurne, nic nie wnoszące, niezamyślnie prowokacyjne wtrącenie.
    Pierwsze 6 słów było wtrąceniem a reszta zdania argumentem (IMO
    bzdurnym) w tej konkretnej dyskusji.

    > To prawda, ale sporo osob nie rozumie, ze publiczne chwalenie sie lamaniem
    > prawa nie jest juz trendy.

    Jak widać (choćby powstanie nowej grupy) jednak wciąż jest trendy.

    C H O R Y p...@g...pl
    Gry - 602 73 26 80 Dziadu-dziadu - 4505178